Friday, December 3, 2010

ain't cool..but..

sket je g my birthday....4th Dec...
officially 21st years old...
uh,dah nak abes tahun baru genap umur...ain't cool at all~!!...dah tu,slalu xpat nak celebrate ngan frens sbb time neyh time cuti..dari tadika,skolah rendah,skolah mnengah sampei U,asyik cutiiiii jerk...aishh!!...

uish,xbaik komplen!ponat omak ekau ngandung 9bulan!huhu,baek!!insap,insap!!!aku bersyukur!!*hmmph...xkomplen dah!*

pape ah,asalkan aku bahagie jadi Sagitarians...sagitarians slalu dikaitkan ngan character giler2..aku giler??ouh,tidak...aku normal *mate bulat memandang skrin dgn penuh yakin..yakin!*

so,sempena birthday,aku kasik' baju' baru tuk blog aku..heh~!lawa ke??ntah,aku mcm xsure jerk...

p/s:kalu xlawa,inform me ya...leyh tukar template blog yg lame...
Photobucket

3 comments:

AyesyaAhmad said...

entah!! bersyukur laa! haha btw hepi besday! hadiah lambat sikit! *ayat stereotype* hahahahaha!

RainDrop.. said...

adiah,mmm..mau tiket pergi blk ke korea,owkeyh??kt tunggu!! >0<

AyesyaAhmad said...

boleh boleh..no halll...t kita bagi ye.tunggu~~